Experimental auctions : methods and applications in economic and marketing research / Jayson L. Lusk and Jason F. Shogren
Cambridge New York : Cambridge University Press, cop. 2007
1 vol (XII-304 p.) : graph., tabl. ; 25 cm
(Quantitative methods for applied economics and business research)
978-0-521-85516-7
0-521-85516-0
978-0-521-67124-8
0-521-67124-8
Bibliogr. p. 279-296. Index.
Incentive compatible auctions: theory and evidence. Value theory. Conducting experimental auctions: some preliminaries. Conducting experimental auctions. Data analysis. Valuation case studies. Auction design: case studies. Validity of experimental auctions. The future of experimental auctions.
Lusk, Jayson L. -- Auteur
Shogren, Jason F. -- Auteur
Vente aux enchères -- Modèles mathématiques
Consommateurs -- Attitude (psychologie) -- Modèles mathématiques
Marketing -- Modèles mathématiques
Prix -- Fixation

Type de documentBibliothèqueFondsCoteCode-barrePrêtRetourStatutEtatNiveauDomaine
Prêt normalBU Chevreul  658.8 EXP03778375622011-11-02En rayonEconomie et gestion

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